Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. október 8.

Anna szülinapi tortája

Az én drága Annám 9 éves lett! 
Ahogy megszokhattátok, minden évben partit rendezünk neki, és én sütöm a tortáját. 
Az idén csokitortát kért.

 A recept egy új keletű blogról való, a Falusi Libákról.
A torta egy liszt nélküli csokitorta, eredetileg Nigella receptje
 Én tettem hozzá felvert cukrászhabot ( Sparban kapható Meggle). 
A tetején habcukor van, a részletes elkészítési útmutatót itt találjátok.




Könnyű,nagyon finom édesség! Próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...