Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 17.

Tutorial - avagy hogyan varrjunk bugyrot!

Ezt a kis bugyrot akár fürdőszobában, akár a varróspolcon használjuk, mindenki megcsodálja.
Az alábbiakban megmutatom, én hogyan varrom ezt a típust.

 Válassz ki 2 anyagot és egy széles szalagot, ez lesz a korc.  Vágd egyforma téglalap alakúra, attól függően, mekkora bugyrot akarsz és a szélesebbik oldalakat varrd össze!

 Vasald le a körmöddel!
 Hajtsd az anyagokat félbe, úgy, hogy szín színére kerüljön!
 Amelyik anyag kívül lesz, azt varrd körbe teljesen!
 A bélés anyagán hagyj egy kis rést a kifordításhoz!
 A külső anyag sarkain képezz háromszögeket, varrd le!


 Vágd le a felesleget!
 Ugyanekkorát varrj le a bélés sarkain is! Én a levágott sarkat szoktam mérésként használni.


 Vágd le ezeket is!
 Fordítsd ki a résen!
 Varrd be a rést!
 Igazítsd egymásba a két anyagot!

 Varrd rá a szalagot a tetejétől pár cm-re , úgy, hogy visszahajtod a szélét !
Fűzz bele madzagot! 

Díszítsd, ahogy szeretnéd, én horgolt virágot varrtam rá.
Kész!
Ha valamelyik mozzanat nem világos, csak kérdezz rá bátran!

6 megjegyzés:

  1. Ezután fogok bugyrokat gyártani! Köszi!!:o)

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon köszönöm! örülök, hogy rád leltem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a bugyor! Valószínüleg én is megpróbálkozom vele!

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm az útmutatót. Nagyon tetszenek amiket készítesz.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz a leírás képekkel és szemléletes!
    Már tudom is, hogy a filcfecnijeim tárolására fogok varrni egyet...csak azt nem tudom még mikor...

    VálaszTörlés
  6. Koszonom.:)Ez meg jol fog jonni.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...