Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. március 24.

Rongybaba készítés lépésről-lépésre...

Én így csináltam:

1. a szabásmintát papírra átmásoltam, kivágtam

2. átmásoltam az anyagra 

3. varrógéppel összevarrtam a két anyagot








4. körbevágtam









5. kitömtem vatelinnel










6. összevarrtam a feje tetején, ahol majd a haja eltakarja





7. szoknyát varrtam neki









8. fonalat vágtam fel és a homlokvonalra felvarrtam
( tehát a haja így az arcát takarja el), 
ezután a feje tetején és a tarkóján is rögzítettem a hajat, 
majd az arcából hátra hajtottam a fonalakat






9. ilyen lett, miután a felső részt is ráadtam











10. két varkocsba fogtam és befontam a haját















11. szemeket és szájat hímeztem rá








12. kész

32 megjegyzés:

  1. Hali! Megkaphatom a szabásmintáját? Ki szeretném próbálni a babavarrást! :)

    VálaszTörlés
  2. ja, ez lemaradt: solyaxszem@gmail.com
    :)

    VálaszTörlés
  3. Itt megtalálható a szabásminta: http://lh3.ggpht.com/-1jcyogysIvQ/Tqs42eNOP1I/AAAAAAAAA1E/KBn6nnFPl24/PIGOTTA_thumb%25255B1%25255D.jpg?imgmax=800

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Nagyon egyszerűnek tűnik,ötletes!!!Klassz!!!
    Szeretném kipróbálni!Feltéve,ha megtalálom a szabásmintáját!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...