Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. március 8.

Tyúkocskák - tutorial és játékfelhívás!


 Ebből a könyvből készültek a tavaszi tyúkocskák

 A nagy tyúk talpa : 13 x 13 x 13 cm, eleje: 13 x 25 x 25 x 3 cm, oldalai:  13 x 25 x 25 x 1,5(a teteje ferdén lecsapva!), taréj: 3 x 5 x 3 cm, csőr: 3 x 3 cm
 A kicsi méretei: talpa 10 x 10 x  10 cm, eleje: 10 x 11 x 11 x 2cm, oldalai: 10 x 11 x 11,5 x 1 cm(a teteje ferdén lecsapva!), taréj: 2 x 3 x 2 cm, csőr 2 x 3 cm

 Az aljához hozzávarrtam először az elejét, majd az oldalakat
 körbevarrtam a taréjt és a csőrt
 hozzávarrtam az elejéhez az oldalait, megtömtem a csőrt és a taréjt
 összevarrtam a 2 oldalát, középen rést hagyva a kifordításhoz
 majd kitömtem, kézzel bevarrtam a taréjt, rávarrtam a csőrt, varrtam neki kis kötényt, rajzoltam szemeket és
KÉSZ!

Játékfelhívás!
Ha elkészítitek az útmutató alapján a tyúkocskákat, küldjetek fotót róla emailben vagy a Facebook oldalamra, és ahogy a babás projektben, itt is sorsolok április elsején egy nyeremény nyuszit cserébe!

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...