Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. január 3.

Banánlekvár

 Amint látjátok, lekvárfőzésbe fogtam!
Ugyanis a karácsonyfánk épp a szabóasztalom és anyagos szekrényem előtt áll, így az új varrógépem még kényszerpihenőn lesz pár napig.
Fölös energiáimat tehát a lekvárfőzésben vezetem le....
Szóval, maradt elég sok pöttyös banán a gyümölcssaláta után, így ebből is lekvárt főztem!

Hozzávalók: 

500 g banán
350 g cukor
150 ml víz
2 citrom
1 kk gyömbér
almapálinka (érzéssel!)


Pucoljuk meg a banánokat és karikázzuk fel. A többit forraljuk össze, tegyük bele a banánokat és főzzük 30 percig. Ha kész öntsük hozzá a pálinkát (vagy rumot) és mehet az üvegekbe, majd szárazdunsztba.
Legalább nem megy pocsékba a finom banán, szuper reggelire vagy tízóraira egy pohár tejjel!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és jól hangzik! Egyszer ki fogom én is próbálni. (:

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...