Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. június 6.

Túrós batyu

A tészta receptje Horváth Ilona szakácskönyvéből való és a bukta tésztája egyben: 
50 dkg liszt, 5 dkg cukor, 2 dkg élesztő, 2 tojássárgája, 3 dl tej, só, 5 dkg vaj. 
Megkelesztés után négyzetekre vágtam a kinyújtott tésztát, a közepébe túrót, mazsolát, felvert tojásfehérjét, citromhéjat tettem, majd a négy sarkát középen összefogtam, kis kelés után lekentem tojássárgájával, szórtam rá jégcukrot és megsütöttem szép pirosra. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...