Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. február 22.

Kivilekvár

 Jó reggelt, jó étvágyat!
A mai posztban a kivilekvár főzésről lesz szó.
Korábban számtalan lekvárt mutattam nektek, melyek mennyisége azóta tetemesen lecsökkent, így hát újabb verzió készültére lett szükség!
 Végy 1 doboz kivit, hámozd meg, kockázd fel! Locsolj rá frissen facsart citromlevet! A citrom héját előzőleg reszeld le, tedd rá a kivire. Hámozz meg és vágj félbe 2 almát. Tedd a hozzávalókat egy lábasba, tégy hozzá 3:1 - ben befőzőcukrot, egy kevés cukrot, ha édesebben szereted és főzd kb. negyed órát! Én mindig megkóstolom, milyen az íze....egy kevés fahéj is belefér.
Utána vedd ki az almát, ha nem elég krémes, turmixold le, majd tedd üvegekbe. Száraz dunsztban tedd el másnapig, majd mehet a vajas kalácsra!

2 megjegyzés:

  1. Nyami,ilyenről még nem is hallottam,de biztos finom,főleg mert kiviből van:)

    VálaszTörlés
  2. Nem szeretem a kivit, de ez nagyon guszta, megkóstolnám én is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...