Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. március 31.

Crazy patchwork

Mostanában ismerkedem a patchwork technikával.
Tanfolyamra is járok az oladi csoportba, ahol Piroskától a crazy technikát tanuljuk éppen!
 Most a karácsonyi maradék anyagaim és az Edith-től rendelt szépséges zöld anyagok felhasználásával alkottam meg ezt a fotóalbum borítót.
Imádom ezt a technikát, biztosan fogom még alkalmazni!

4 megjegyzés:

  1. Úgy szerettem volna menni közétek és mégsem sikerült... :( Fix időtartamú a tanfolyam, vagy be lehet csatlakozni később is? Indul még ha az elsőnek vége? Nézegettem a Magyar Foltvarró Céh honlapját, van egy szombathelyi tagja, fel kellene venni vele a kapcsolatot... mi is beléphetnénk a céhbe, ha már jobban megismertük a foltvarrást. Nagyon jó hangulatú kép él a fejemben arról, hogy csoportba gyűlünk, varrunk, beszélgetünk, kiállítjuk a munkáinkat...

    Találtam kékfestő mestereket is Szombathelyen, azt hiszem szintén a foltvarró céh honlapján... egy házaspár, róluk esetleg hallottál már?

    Nagyon ügyes vagy csak így tovább!

    Szép napot!

    Móni

    VálaszTörlés
  2. Ha ilyet látok, mindig átfut az agyamon, hogy én őrült helyett inkább vidám-tecnikának hívnám :-)

    Nagyon szép, egyszer majd én is...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogodat , mert sokoldalú és mindig találok valami új szépséget !
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  4. Szio! Ez a technika nekem is nagyon tetszik. Emlékeztet a papirban az Iris-technikára. Szivesen kipróbálnám. Nagyon klassz a borítód...és irigyellek, hogy te már ilyet is tudsz!:-))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...