Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 4.

Virágos üzletdekoráció

Végre megnyitott a Bomb Cosmetics!
Nézzetek körül!






Igen, ez volt az a nagy dolog, amibe jól beleakadt a fejszém!
2 hétig csak virágokat és leveleket terveztem, szabtam és varrtam.

 E katalógus alapján készítettem a következő plüssvirágokat, 
melyek az üzlet falát és a teret díszítik.
Egyéni szabásmintákat készítettem, de igyekeztem a mintához hű maradni.
A kedvesem által tervezett logóból a levelet kellett megvarrnom, íme:



Érdemes ellátogatni Szombathelyen, a Kőszegi utca elején található üzletbe,
 ahol ezeken a csodás fürdősütiken kívül még neszesszereket is vásárolhattok tőlem!

5 megjegyzés:

  1. Tetszetős kis üzlet! Kár, hogy az ország másik felében lakom! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Én vépi vagyok, jövő héten benézek mindenképp, nagyon jól néz ki üzlet..:)

    VálaszTörlés
  3. én már meglestem a kirakatot! : ) Eszembe is jutott mennyit dolgoztál rajta.

    VálaszTörlés
  4. NAGYON-NAGYON köszönjük a sok munkát! Gyönyörű lett, és szeretnénk, ha a kis virágok az üzlet arculatává válnának! Millió puszi érte! :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...