Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 12.

Az én első Atalie-m









Nagyon szerettem volna egyszer olyan szépségeket hímezni,
 amiket Zsófi, Nina, Azalée és sokan mások készítettek.
Eddig nem mertem nekiállni, de végre eljött a tökéletes pillanat!
Mint tudjátok, Kati mama, párom édesanyja horgolja a 
szebbnél szebb virágdíszeket számomra. 
Születésnapján szerettem volna visszaadni valamit hálám jeléül a szorgalmas munkájáért.
Így készült ez a kis ollóőr és a szív alakú ollótartó!

11 megjegyzés:

  1. Ooooooooo;Bebi!!!HOW WONDERFUL LACE STITCHING!!!:-)
    What beautiful Hearts!
    I love Your Work so much.If I had to choose one,I'd have real problems:-)
    I'm dreaming of such a technique and thinking of making it someday.It looks,like from the past epoques-looks so romantic:-)
    You're so tallented!
    Warm Hugs and Kisses-Halina-

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez elképesztően gyönyörű! Én ilyet sose tudnék. :)
    Minden elismerésem! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Meg sem mondanám, hogy most készítettél először ilyen szépséget :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik!
    Ügyes vagy!
    A Tildákért meg nagyon irigyellek :))

    VálaszTörlés
  5. Szép lett nagyon. Kati mama meg megérdemli!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!
    Tervben van lilában, vörösben és fáradt rózsaszínben is!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon szép ajándék, és nagyon örülök neki.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett! :D Olyan szép színt választottál hozzá, mint a tavaszi napsütés! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, gratulálok!

    VálaszTörlés
  10. Szép lett! Amilyen mutatós, olyan egyszerű és gyors, és azért is szeretem!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...