Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 28.

Az én aranyalmám

Igen, végre megérkezett!
Aranyalma játékán én nyertem!!!
Ezt a gyönyörű almát sorsolta ki, ami az ő logója lesz ezentúl.
Köszönöm, köszönöm, nagyon tetszik!

 Vasárnap kirándultunk egyet a télben...
A fotókat ezúttal párom készítette.
 Ugyanaz a kép, kicsit felmelegítve. 
Így sokkal tavasziasabb a hangulata.



 Azért még jégbe zár a tél mindent itt az Alpokalján.


 Küldök egy kis zöldet az alföldieknek, felsőtárkányiaknak s dán, ill. olasz és ír  olvasóimnak egyaránt!

3 megjegyzés:

  1. Hi,Bebi:-)
    Congratulations on winning that wonderful 'apple':-)
    I'm so happy,that thanks to Your photos I could see the signs of coming Spring in the Hungarian landscape:-)Spring should come earlier in Your place,than in mine,as it is much more on the South:-)
    Thank You for Your Greetings I'm also sending You lots of mine:-)
    I am declaring my 'Give Away' on Wednesday,as my year's anniversary on blogger is coming.I hope ,You will take part in it:-)
    Greetings-Hugs-Halinka-

    VálaszTörlés
  2. Végre valaki gondol rám is! Akartam írni, ahol már sok a plusz fok, egy kicsit küldhetne ide, meg egy kis napsütést is, mert híján vagyok annak is! Köszi Bebi! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy megtalálta a helyét! :)
    Egy kis kiigazításra szorul az alma, mert nem ez lett a végleges formája. Az új, valószínűleg végleges forma a profilképemen is megnézhető... barátkozz vele, remélem, nem okoztam túl nagy csalódást!

    Ja, és ugyanilyen idő van felénk is...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...