Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 16.

Patchwork-próbálkozás




Szóval jelentkeztem egy patchwork klubba s mivel nem akartam úgy odamenni,
 hogy még soha nem varrtam össze szabályos négyzeteket,
 hát elkészítettem ezt a vidám, lilás színekben játszó edényfogót...
Nem is olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik!

4 megjegyzés:

  1. Én is ettől tartok, nem olyan egyszerű mint gondolná aki még ilyet nem csinált. Én még eddig sem jutottam el.... én csak olvasgatom.. gratulálok....

    VálaszTörlés
  2. Hú, milyen szép anyagok! Főleg a türkiszkék!!

    VálaszTörlés
  3. Látod, Bebi, Te legalább bátor voltál és megpróbáltad...:-)))
    Én hozzá se mernék kezdeni egy ilyen összetett dolognak...szerintem meghagyom másoknak és én is csak gyönyörködöm!
    Nagyon szép színeket válogattál össze! Szép lett és harmonikus!

    VálaszTörlés
  4. Én is eljátszadoztam a gondolattal, hogy megpróbálom, de az első kísérletezés után fel is adtam!
    Talán üjra kezdem egy kis takaróval, ha megszületik a kisunokám!
    A Tied üde szép!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...