Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 7.

Kornspitz

A múltkor már írtam, milyen klassz lisztekre bukkantam az Aldiban.
Ez a másik fajta, sokmagvas liszt.
Csak víz kell ehhez is, minden más hozzávaló bele van keverve.
Ebből kornspitzeket sütöttem.
Vicának ízlik, mint láthatjátok...





6 megjegyzés:

  1. Hmmm, nagyon jól néz ki.
    Még sosem sütöttem kiflit, főleg nem Kornspitz-et. Leírnád, hogy csináltad? :)

    VálaszTörlés
  2. Susu!
    Mint írtam a lisztkeverékhez csak víz kell, majd összeállítod a tésztát, fél óráig meleg helyen keleszted, kifliket formázol belőle, 45 percig kelnek, bevagdosod, majd sütőzacskóban sütöd 180 fokon.

    VálaszTörlés
  3. Szuper! Köszönöm a gyors választ! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez érdekel engem is, kenyérmániás vagyok! (és a "kiscsibe" is helyes...)

    VálaszTörlés
  5. Igazán "ennivalóak" ezek a kiflicskék!
    Gratulálok hozzájuk!

    VálaszTörlés
  6. Az Aldi-s lisztkeverékeket én is szeretem, mindig veszek minden fajtát, és itthon sütjük belőle a kenyereket - finomak, egészségesek.
    de kiflit még nem sütöttem, pedig milyen guszta.. :) köszi az ötletet. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...