Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 19.

PIF - játék

A játékszabályoknak megfelelően én is játszani hívlak Benneteket!
Én SUSU-nál jelentkeztem!
A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)



7 megjegyzés:

  1. Lehetek a második? Ilyenben még nem vettem részt, most szeretnék!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. én lenni 3. :)

    már másnális jelentkeztem, eyelőre nincs az én blogomon jelentkező... :(
    pedig én 6 ajándékot is készítenék...

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. bocs, bénáztam a fiókjaimmal.

    VálaszTörlés
  6. Akkor köszönöm mindhármótoknak!
    Kérlek, írjátok majd meg a címeteket!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...