Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 3.

Vintage fényképkeret





Kilenc évvel ezelőtt kedvesemmel részt vettünk egy esküvői modellfotózáson.
Pár hete kaptam a fotóstól, aki azóta jó barátunk, ezt a képet.
Mindig is ez volt a kedvencem.
Gondoltam, méltó keretbe teszem!
Kicsit romantikus, kicsit hófehér, de nekem tetszik így! 
Nektek mi a véleményetek?

6 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Nekem valahogy a díszítés nem passzol, de lehet, hogy külön-külön tetszene. Azt hiszem ezen is lehetne alkalmazni a szalaghímzést... de lehet, hogy tévedek. Mindenesetre, nekem selyem rózsákkal telitalálat lenne!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik így a keret,és ti is nagyon szépek vagytok a fotón!Talán a kagylót nem tettem volna rá,de azért nem olyan elütő.:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sok. A kagyló egyáltalán nem passzol, ahhoz vmi sima illene. A virágok vagy a masni külön jobban érvényesülne, mert minden részlete szép, csak együtt túlzás. Szerintem! Csilla

    VálaszTörlés
  4. Szerintem szép, egy esküvői fotóval pont jó, talán más képpel már nekem is sok lenne, de így remekül passzolnak a kép és a keret! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! :) A csipke ragasztva lett? Megkérdezhetem, hogy milyen ragasztóval? Köszi :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...