Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. február 23.

Bomb design - avagy a neszik új generációja

 Már napok óta azon töröm a kis buksimat, milyen stílusú neszesszerek mennének jobban a Bomb Cosmetics nemrégiben nyílott üzletébe!
Hát addig-addig ügyködtem, míg nemcsak kitaláltam, de meg is valósítottam az ötletet.
Biztosan emlékeztek még a virágdekorációkra, amelyeket az üzletbe varrtam. Az anyagukból maradt még, így ezeket ötvöztem a Vera által Angliából hozott gyönyörű virágokkal, szalagokkal, és gyöngyökkel.
A forma egyszerű, a stílus letisztult, a színek az üzlet színvilágát tükrözik.
Lesz még rózsaszín, barna és zöld is...



5 megjegyzés:

  1. Alig várjuk őket, GYÖNYÖRŰEK! Biztosak vagyunk benne, hogy a vásárlók is rányúlnak majd! :o)
    HOZD CSAK!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jól néznek ki...
    Puszi
    Bogi

    VálaszTörlés
  3. Hi,Bebi:-)
    Very beautiful cosmetics bags-can be also used for jewels f.egz:-)
    'Clean'form and beautiful blue tint-I bet it will be sold very fast:-)
    Hugs-Halinka-

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű nesziket varrtál. Nagyon eltaláltad a virágokkal, a szalagokkal a dekorációt. Olyan tündéres-nőcis. Biztosan sokan fogják keresni az üzletben.

    VálaszTörlés
  5. Én már nyúlkálnék is...olyan kéket, olyan szépek!! (na a kékmániás énem már megint) :o))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...