Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 5.

Játsszunk!



Ahogy ígértem, az új év elején itt az új játék!
A rendszeres olvasóim között Elizát sorsolom ki, a nyúlhölgyemet, 
akit nem volt szívem ebben a hidegben kitaszítani az otthonunkból.
Aki csak a játék kedvéért látogat el a blogomra,
 az egy szép tök alakú gombostűpárnával lesz gazdagabb.
Feltétel: január 14. éjfélig hagyj itt egy megjegyzést, 
ha van blogod, tedd ki a játékot, ha nincs a facebookra vagy az iwiwre is jó.
Január 15-én reggel 8-kor lesz eredményhirdetés!

49 megjegyzés:

  1. Kedves Bebi!
    Először is nagyon boldog új évet kívánok Neked! Kíváncsian várom a legújabb alkotásaidat. :)
    Köszönöm a csodás játékot, örömmel részt veszek benne.
    Susu

    VálaszTörlés
  2. Szia Bebi!

    Nagyon régóta vágyom egy nyúlhölgyre, nagyon kedvelem a nyuszijaidat (és a babáidat, macskidat is!).
    BÚÉK, idénre is sok kedves alkotást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bebi!
    Gratulálok a sok szép munkádhoz.
    Szeretnék részt venni a játékban.
    Olvasód vagyok és ki is teszem mindjárt a képet az oldalsávba.
    köszönöm a lehetőséget!
    Manka

    VálaszTörlés
  4. Szia! természetesen olvasód vagyok és követőd mindenhol. És ezek után természetesen szeretnék játszani:-))) Boldog Új Évet és csodás mai napot kívánok!
    Csilla

    VálaszTörlés
  5. Jöttem játszani! És megyek kitenni!
    Mosolygós szép napot!

    VálaszTörlés
  6. óóóóóóóóóóóóó, hát persze h nem hagyom ki a játékot!
    ímádom munkáidat, szóval....
    játékodat oldalamon hirdetem....
    sok puszi!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a munkáid!
    Ez a nyuszi nagyon aranyos!
    És BÚÉK!!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én szeretném ezt a nyúlhölgyet :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog új évet nektek is! Már rakom is ki a blogomba!puszi

    VálaszTörlés
  10. én is játszanék,nagyon tetszenek ^^

    VálaszTörlés
  11. Szia Bea!
    Én is szeretnék veled játszani, blogom ugyan nics, de megpróbálom at iwiw-en vagy a facebook-on hirdetni a játékot! További jó egészséget a varrogatáshoz az új esztendőben!
    Puszi:Melinda

    VálaszTörlés
  12. Na szijja!

    Bendi és Boti is nagyon szereti a Jézuskától ajándékba hozott párnát, na meg a többi nyuszit, macit is! Én meg sajnálom befogni a konyhai kendőt! Mindenestre puszilunk benneteket!

    Bogi

    VálaszTörlés
  13. Én is jövök játszani! Kezdődjön szerencsésen az új év mindenkinek!

    VálaszTörlés
  14. Boldog új évet Mindenkinek!
    Szeretnék én is részt venni a játékban.
    Köszönöm! :)
    Ildi

    VálaszTörlés
  15. A csodaszép hónyuszi! Játszok én is !!! Imádom

    VálaszTörlés
  16. Itt a helyem, jövök játszani!! :o))

    VálaszTörlés
  17. Kedves Bebi!
    BOLDOG új évet kívánok!
    Nagyon édesek a babáid, a nyuszkóid....stb!
    Szívesen megnyerném (bármelyiket)! :DD

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Kiraktalak a blogom oldalsávjába. Rendszeres olvasó csak most lettem, remélem, így is érvényes a nevezésem a nyuszira (légyszi-légyszi).
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Kedves Bebi! Szeretnék újra szerencsét próbálni nálad! Boldog új évet kívánok én is Neked!

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék játszani! Most a rendszeres olvasód is lettem, olyan szépeket készítesz, hogy érdemes visszajárni!
    /én is készítettem anno egy nyuszit, de az messze-messze elmarad ettől a szépségtől.../
    Üdv:
    Ági

    VálaszTörlés
  21. Én is jövök játszani.
    Boldog új évet neked!

    VálaszTörlés
  22. Szia, játszanék én is:-) Majd valahogy csak rájövök, hogy varázsoljam ki az oldalsávba..

    VálaszTörlés
  23. Hi:-)
    This is the HAPPY RABBIT FOR GOOD LUCK IN THE YEAR OF THE RABBIT:-)
    It's really nice!
    HAPPY & CREATIVE NEW YEAR,BEBI!
    -HalinaDK-

    VálaszTörlés
  24. hát, jövök én is, hátha.. :)

    VálaszTörlés
  25. Én is játszanék!
    Ki is teszem a blogba :D

    VálaszTörlés
  26. Én is szeretnék játszani!!! :)
    Csak azt nem tudom, hogy Lizi, vagy én szeretem-e jobban a nyuszókat! :)

    VálaszTörlés
  27. Csodaszép a nyuszi is és a tűpárna is - jöhetek én is játszani? :))

    VálaszTörlés
  28. Nagyon szép kis nyuszi! Szeretnék érte játszani:)

    VálaszTörlés
  29. Szeretnék én is játszani!!

    VálaszTörlés
  30. Szeretnék játszani, követlek és kiteszlek!:)

    VálaszTörlés
  31. Szeretném én is a nyuszidat nagyon..
    Bíborkám biztosan örülne neki!
    Kiteszlek a blogomra!

    VálaszTörlés
  32. "Harcba" indulok a nyusziért! Ez olyan izgalmas mindig! Kiteszem a blogomra! Szépségeseket készítesz! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  33. Szia Bebi!

    Köszi a lehetőséget. Nagyon szeretnék egy ilyen nyulacskát, ha már élőt nem tarthatunk a lakásban :)

    Kitettelek a blogomra!

    www.judd25-keresztszemes.blogspot.com

    Puszi
    Jucus

    VálaszTörlés
  34. Szia Bebi!
    Véletlenül találtam ide,de máskor is jövök!:)

    VálaszTörlés
  35. Én is jelentkeznék. A blogomon kitettem a játékod az oldalsávban. Boldog Uj Évet :)

    VálaszTörlés
  36. Nyúlra hajtok. :) Kiteszem a blogra a felhívást, természetesen. :)

    VálaszTörlés
  37. Kedves Bea!
    Nagyon Boldog Új Évet Kívánunk Nektek sok szeretettel!
    Szeretnék én is játszani ezért a kedves nyusziért!
    Sok puszi!
    Edi

    VálaszTörlés
  38. Mivel nincs blogom, én a szépséges kis tökre pályázom! Boldog lennék, ha megnyerném!
    Szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  39. Ez annyira szuper játék,hogy nem lehet kihagyni!Imádom a plüssöket,remélem lesz most egy új társuk:)Rendszeres olvasód vagyok!

    VálaszTörlés
  40. Jöttem játszani hozzád,és szerintem sikerült elvinnem a 150-dik olvasó helyet mellesleg..:))A nyúlért teljesen oda-vissza lenne lányom,úgy hogy hajrázom érte!:))

    VálaszTörlés
  41. Igen, gratulálok!
    Te vagy a 150. olvasóm...

    VálaszTörlés
  42. Szia Bebi!

    Szeretnék én is játszani. Nagyon tetszik a nyuszi. :-)
    Kitettelek a blogomra. :-)

    Cat

    VálaszTörlés
  43. Én a ma 10 hónapos lánykámnak pályázok, hátha! A blogom zárt, de a facebookon közzéteszem a játékod, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Nagyon aranyos dolgokat készítesz.
    Szeretnék Én is játszani a nyúlhölgyért :-)
    Erzsi

    VálaszTörlés
  45. Eliza lányom biztos örülne a nyuszinak :)
    Hátha nekünk kedvez a szerencse :)
    Kitettem a játékot az oldalsávba
    Lilang
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  46. Jottem jatszani a nyuszoert.:)Irto aranyos.:)
    Hirdetem jatekodat es kovetod vagyok.:)

    VálaszTörlés
  47. Szia Bebi!

    Olvasod és követőd is vagyok, ill. a játékra is jelentkeznék.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...