Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. november 9.

JÁTÉK

Közeledvén a 600. bejegyzéshez,
 a 75 rendszeres olvasóhoz 
és a születésem napjához, 
játékot hirdetek!
2010. november 21-én  20.00-kor lesz a sorsolás.
Három nyertes örülhet majd, 
a rendszeres olvasóim dupla eséllyel indulnak!
Feltétel: írj egy megjegyzést, ha játszani szeretnél,
 esetleg tedd ki a blogodra a játék lehetőségét.
November 20. este 8 óra a jelentkezés határideje.

93 megjegyzés:

  1. Drága Bebi!
    Előre is nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!
    Örömmel részt veszek a játékon és már nagyon várom az eredményhirdetést! :)
    Üdv,
    Susu

    VálaszTörlés
  2. Dejóóó, én szeretnék játszani! ki is rakom a blogomra!

    VálaszTörlés
  3. Isten eltessen!En is szeretnek jatszani.

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen már jó előre is!!De jó, már régen volt játék! :o)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, és szeretnék játszani is ;-).

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bebi!
    Isten éltessen téged. Jöttem játszani én is. Már ki is raktam a blogomra. :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Bebi!
    Bár nem régóta vagyok követőd, de már köszönhetek is neked valamit ( lásd szarvasfej szabásminta!):-))) És nagyon köszönöm és Neked, meg kívánok előre is sok boldog szülinapot és még legalább ennyi olvasót!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Szeretem a blogod, szívesen játszanék veled! :DD Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  9. Blogra ugyan nem tudlak kitenni, de akinek csak tudom híredet viszem! Boldog szülinapot! Puszi:Melinda

    VálaszTörlés
  10. Én is, én is, én is - szeretnék játszani és BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI!
    Megy a blogra!

    VálaszTörlés
  11. Isten éltessen még nagyon sokáig előre is!!!!
    Nagyon szívesen játszom veled és köszönöm a lehetőséget !!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon boldog születésnapot kívánok, és játékba szállok én is! Megyek a blogomra terjeszteni.

    VálaszTörlés
  13. Szia!!
    Boldog szülinapot kívánok, és sok alkotó órát!! A cikket olvastam rólad, jó lett!!
    Szeretnék én is benne lenni a nyereményjátékban!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  14. С удовольствием записываюсь! http://artmilamania.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Boldog szülinapot! Nagyon szeretnék játszani. Köszönöm a lahetőséget érte!

    VálaszTörlés
  16. ki nem hagynám a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
  17. Szia! Rékánál találtam rád! ... és szeretnék veled játszani! :)

    VálaszTörlés
  18. Csatlakozom az ünneplő tömeghez, és szeretnék játszani. Gratulálok, gyönyörű munkák

    VálaszTörlés
  19. Jönnék én is, és már ki is tettelek. Örülök a lehetőségnek, köszi:)

    VálaszTörlés
  20. Kedves Bebi!

    Én is részese szeretnék lenni a Tündérországodnak.
    Nagyon boldog szülinapot kívánok Neked!

    És egyben szeretnék játszani, csatlakozom az előttem lévők sorához. Gratula a műveidhez, gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  21. Játszunk, hogyne, hiszen csupa csodaszép nyeremény lehet :-)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon köszönöm a tündéri neszeszert!Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Csatlakoznék a játékoz :))))
    Nagyon szépek a munkáid!
    szintén Bea

    VálaszTörlés
  24. Köszi, hogy szóltál :)
    Gratulálok szeretettel!

    VálaszTörlés
  25. Nagyon tetszik a blogod, fel is vettelek a listámra!
    Szeretnék játszani is!
    Gratulálok minden eseményhez!

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok! Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  27. Halihó!

    Jöttem játszani :)

    Isten éltessen!

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  28. szia :)
    most bukkantam rá a blogodra,és nagyon tetszik :)szeretnék játszani,h lehetséges :)

    VálaszTörlés
  29. Bakker! Én is hirdettem játékot, hát nem ugyanerre az időpontra sikerült?!
    Én jelentkezem a tiédre. : )

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok!
    Én is szeretnék játszani :)
    Szép mosolygós napokat!

    VálaszTörlés
  31. Isten éltessen blogoddal együtt!Néhány napja találtam rá a blogodra ,aminek nagyon örülök,mert nagyon szépségesek az alkotásaid!

    VálaszTörlés
  32. jöttem játszani, örülök, hogy idetaláltam:)

    VálaszTörlés
  33. Szia
    Én is szeretnék játszani!
    V. Zsuzsa

    VálaszTörlés
  34. Szia Bebi,
    gratulálok a blogodhoz, nagyon szép, örülök, hogy rátaláltam. Szeretnélek majd egyszer bemutatni a honlapomon is, addig is itt írtam a játékodról: http://mikellababanak.hu/home/nyeremenyjatekok
    (Nálam egyébként épp kekszmintázó hengert lehet nyerni:-) )
    És természetesen pályázok a titokzatos ajándékokra:-)
    Heni

    VálaszTörlés
  35. Szia! Én is szívesen játszanék :)

    VálaszTörlés
  36. Szia,
    szépeket csinálsz, boldog szülinapot!
    Szeretnék játszani én is :)))
    Ha rájövök hogy kell, kirakom a játékot! (Bocs, még béna vagyok ebben a blogolásban :( )

    VálaszTörlés
  37. ó, de jó ez a játék, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  38. Szeretnék én is játszani! Örülök, hogy "rád találtam".

    VálaszTörlés
  39. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  40. Véletlenül töröltem... :( De a lényeg, hogy remélem blog nélkül is játszhatok, pici fiam is drukkol nekem. Köszönöm! Noémi

    VálaszTörlés
  41. Én is jönnék... :D Gratulálok!!! Kiteszem és olvasni is foglak-nagyon szép dolgokkal foglalkozol!

    VálaszTörlés
  42. Ide is leírom: Sok boldogságot! És nagyon szeretnék én is játszani! :D

    VálaszTörlés
  43. Mostanában "tévedtem" a blogodra, nagyon tetszenek a munkáid. Gratulálok a szülinaphoz! Részt vennék a játékban, nagyon szívesen nyernék bármit, amit készítesz;-)

    VálaszTörlés
  44. szia Bea boldog szülinapo!!!ÉN IS szeretnék résztvenni a játékban!

    nagyon szép a szalag himzésed

    VálaszTörlés
  45. Én is szeretnék játszani! Ez a kis apró részlet amit mutattál nagyon kiváncsivá tett! :))

    VálaszTörlés
  46. Boldog blogszülinapot:) Szeretnék veled játszani

    VálaszTörlés
  47. Szia Bebi!
    Előre is nagyon boldog szülinapot:)
    és még nagyon sokat:)
    Szeretnék játszani:)

    VálaszTörlés
  48. Én is szeretnék játszani, a blogom jobb oldalsávjába kitettem a játékot :)

    VálaszTörlés
  49. Boldog névnapot és még sok szép bejegyzést kívánok !
    (És lassan 100 az a 75 :)) )

    VálaszTörlés
  50. Szia Bebi!
    Isten éltessen a születésnapodon!További boldog blogozást, öltögetést, sütögetést, varrogatást, gyerkőcnevelést..... és minden jót!!!
    Éljen a játék!!
    zs.

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok! És játszom is. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  52. Nagyon szép a blogod, örülök, hogy rád találtam:) Játszanék:)

    VálaszTörlés
  53. Boldog szülinapot :) én is szeretnék játszani veled.
    http://szappankonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  54. Játszani jó! És sok boldogságot a tervekhez!

    VálaszTörlés
  55. Boldog szülinapot!
    És gratulálok ezekhez a hatalmas számokhoz!

    VálaszTörlés
  56. Boldog Szülinapot!
    Szépséges dolgokat készítesz, beszállnék a játékba én is!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  57. De jó én is játszanék veled :))) már is megyek és kiteszlek :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Rád akadtam, játszanék is! :-)
    A blogomban kitettem a linkedet!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  59. A babakelengye honlapon keresztül akadtam rád. Nagyon szépek a munkáid, szívesen játszanék is veled!

    VálaszTörlés
  60. Szeretnék én is játszani, még sok-sok szép, örömöt okozó bejegyzést kívánok!

    VálaszTörlés
  61. Gyönyörűek a dolgaid, ámulattal nézem őket. Szeretnék a játékra jelentkezni.

    VálaszTörlés
  62. Isten éltesen téged!
    Ha nyerek akkor a feleségemnek szeretnék vele meglepetést okozni, ha én már nem tudok ilyen remekműveket gyártani :)
    O. Péter

    VálaszTörlés
  63. Kedves Bea!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékodra, és szeretnélek nagyon megdícsérni,mert gyönyörű dolgokat készítesz, én csak pillázom!
    Sok puszi, Edi

    VálaszTörlés
  64. Szia!

    Én is szeretnék csatlakozni a játékodhoz és minden szépet jót kívánok.

    VálaszTörlés
  65. "A játék az különös, gömbölyü és gyönyörü. Csodaszép és csodajó, nyitható és csukható. Gomb és gömb és gyöngy, gyürü, büvös kulcs és gyertya lángja, színes árnyék, ördöglámpa....."
    Sok boldogságot!
    leucin

    VálaszTörlés
  66. Nagyon szép számok, gratulálok, és szülinaphoz is! Még jó sokat kívánok!
    Játékodra én is jelentkezem, hátha mellém áll egy kis szerencske.

    VálaszTörlés
  67. Köszönöm a lehetőséget, játszom!:D

    VálaszTörlés
  68. Kedves Bebi!
    Nagyon Boldog Szülinapot kívánok először is!
    véletlenül, de nagy örömmel tévedtem hozzád!plusz egy kérdés:nekem nincs blogom, de kitennélek a Facebookra!lehet?így játszanék!
    köszönöm!

    VálaszTörlés
  69. Kedves Bebi !Gratulálok Neked !!Nagyon szépek az alkotásaid , szívesen játszom Veled !:)

    VálaszTörlés
  70. szia!
    gratulálok!
    én is jövök veled játszani!
    játékodat oldalamon hirdetem!
    :-D
    Üdv
    Éva

    VálaszTörlés
  71. Szia!

    Csak nemrég találtam rád, de elvarázsolt a blogod:) Ha lehet, jönnék én is és ugyan rontom az esélyeimet, de kirakom a blogomba a játékod.

    VálaszTörlés
  72. Szia Bebi!
    Én is most találtam rá a blogodra a játékod kapcsán, jöttem játszani és rögtön a követője is lettem a blognak, de nem csak azért, hogy az esélyeimet növeljem, hanem mert nagyon szép és csodás dolgokat hozol létre! Jó bennük gyönyörködni :)

    VálaszTörlés
  73. Én is én is én is :)
    Kitettem a játékot az oldalsávomra.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  74. Hi baby! I will play,too.
    I kiss you :)

    VálaszTörlés
  75. I was Rezzan Ildiz.

    VálaszTörlés
  76. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  77. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  78. Én is jövök! :)) Ha lehet.... :)

    VálaszTörlés
  79. En is jovok :)) Koszonom, hogy szoltal! Gyonyoruek a termekeid!

    VálaszTörlés
  80. Sok sok boldog születésnapot!:)
    És hát én is szeretnék jelentkezni:D

    VálaszTörlés
  81. Örülök, hogy idetaláltam, rögtön játszani is szeretnék. Nagyon tetszik a blogod, igényes, szép.
    Gratulálok!

    Kriszta

    VálaszTörlés
  82. Nagyon boldog szülinapot kívánok és gratulálok a szép blogodhoz!

    VálaszTörlés
  83. Kedves Bebi!
    Holnap adjuk át az ajándékot, amit Te készítettél! Már nagyon kíváncsi vagyok a fogadtatásra!
    Boldog születésnapot:
    Nóri, Lili, Zsófi

    VálaszTörlés
  84. Nagyon tetszenek a munkáid! Szeretnék én is játszani! Köszi!

    VálaszTörlés
  85. szia!
    nagyon szépek a munkáid, én is szeretnék játszani

    VálaszTörlés
  86. Boldog születésnapot!Szeretnék én is játszani!Remélem még nem csúsztam le!:)

    VálaszTörlés
  87. Szerintem alaposan elkéstem!
    Attól függetlenül Nagyon Boldog Szülinapot Neked!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...