Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 19.

Üzletnyitás!

Nem, sajnos nem az én üzletem nyílik, pedig de jó is lenne...
Hanem az én kedves barátném, Vera nyit Bomb Cosmetics üzletet február elsején Szombathelyen,
 a Kőszegi utcában!
Korábban már reklámoztam a csodaszép, illatos és kézzel készült fürdőgolyóit és -sütijeit, amelyek Angliából érkeznek, egyelőre kizárólag hozzánk, Szombathelyre!
Látogassatok el a blogjára, vagy keressétek meg a facebookon!
Szóval az ő üzletének ajtajára szánom ezt a táblát.
Ma adtam oda neki, és nagyon örült, ugye Vera?!


A boltban egyébként az én portékáim is megvásárolhatóak lesznek...hamarosan!

5 megjegyzés:

  1. Hi:-)
    Beautiful patchworked and stitched cupcakes!They look so YUMMY!:-)
    Best Regards-Halina-

    VálaszTörlés
  2. De még mennyire tetszik!:o) Nem győzök hálás lenni érte! Remélem ez a szerencsét-hozó kistáblánk lesz! Gyönyörű munka, mint mindig! Várjuk a dekor virágokat is! :o)

    VálaszTörlés
  3. No ha üzletet most még nem is nyitsz, de díjat azt mindenképpen kapsz! Tőlem! Meglepetés és részletek a blogomon.

    Szép estét: Móni

    VálaszTörlés
  4. Helyes kis táblácska:)

    VálaszTörlés
  5. Sok sikert kívánok mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...