Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 17.

Rozi baba





Már olyan régen varrtam Tilda babát, hogy szinte hiányzott az érzés...
A hétvégén sort kerítettem tehát Rozira!
Nektek tetszik?!
A tükör legújabb zsibis zsákmányunk, amerikai repro.

8 megjegyzés:

  1. Nekem mindenképpen tetszik! Mindig csodáltam azokat, akik ilyen babákat készítenek!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon aranyos lett, gyönyörű ez a romantikus rózsás anyag és olyan kis kedves arca lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik! Régóta vágyon egy ilyenre, főleg, amióta kislányom van. Talán egyszer megtanulok varrni és akkor én is tudok majd egy ilyen bűbájt alkotni!

    VálaszTörlés
  5. Hi:-)
    Very elegant 'plump' Tilda:-)
    I like them very much,but I have never made even one of them.I like to admire them in Others'Blogs:-)
    Best Regards-Halina-

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a végeredmény :-) szuper a színösszeállítás ;-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik! Be kellene már szereznem egy Tildás könyvet...
    Képzeld elkezdtem szalag hímezni! Még a karácsonyi vásáron fertőztél meg! Köszönöm! :o)

    VálaszTörlés
  8. Megint remekeltél! Nagyon tetszik Rozi.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...