Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 20.

Szép reggelt!

Ezzel a finom vaníliás brióssal kívánok mindenkinek szép reggelt!
A receptet itt találjátok.
A múltkor Vica teásdobozait öltöztettem fel tavaszi ruhába.
Most már van külön helyük az ollóknak és a ceruzáknak is.
Nagyon egyszerűen elkészíthető:
polár anyagból kiszabunk akkorát, amekkora a dobozunk, csipkét varrunk rá, összevarrjuk.
 Kifordítás után csak rá kell húzni a dobozra, s mivel enged az anyag, pont passzolni fog.
Díszítésnek a maradék kis fecnik is jók: két keskeny csíkot egymásra fektetve szorosan  feltekerünk, 
levélnek kivágunk egy két végén háromszögletesre szabott pici zöld anyagot és felvarrjuk.

2 megjegyzés:

  1. A briós is nagyon csábító de ezek a dobozkák nagyon megfogtak! Lehet, hogy én is kipróbálom. Köszi az ötletet és az útmutatót!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki a briós! Az ötlet is remek, így Rád gondoltam és szeretném neked is adni a díjat, amit én is kaptam. xszemezgetesek.blogspot.com - a blogomon megtalálod!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...