Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 19.

Ebéd Apa módra II.

A  múltkori bejegyzéskor eszméletlenül megugrott a nézettsége a blognak, 
így párom újabb remekmű alkotására "kényszerült".
Írjatok megint sok rajongós megjegyzést és garantáltan nem kell többet főznöm!
Légyszííííííííííííííííí!!!!

A recept a következő:
A harcsafilét besózzuk, fehér borssal bedörzsöljük, citromlét csepegtetünk rá, kicsit állni hagyjuk, majd nagyon vékonyan kenünk rá mustárt, zeller- vagy petrezselyemleveleket teszünk rá, és surimit, ezzel szépen feltekerjük, fogvájóval megtűzzük. 
Jénaiban megsütjük. A tetejét olívaolajjal kenegetjük, hogy egy kis színt kapjon.
A mártáshoz vöröshagymát, zellerlevelet, fokhagymát leturmixolunk, kevés olívaolajon  1 kanál fehérborral megpároljuk, majd 1 dl tejben egy csapott evőkanál lisztet elkeverünk, ezzel felöntjük. Teszünk hozzá apróra vágott kapribogyót, citromlevet, sót, borsot, rózsaborsot. A végén egy kanál tejföllel dúsítjuk.
Tálaláskor rózsaborssal díszítjük.
Na, mit szóltok?

9 megjegyzés:

  1. Én speciel szóhoz sem jutok!
    Ínycsiklandozóan néz ki az étel, gondolom legalább olyan finom is volt:)
    A múltkori brokkolis húst pedig bevéstem a receptgyűjteményembe ha nem baj.
    Apátok gyárilag ilyen, vagy Te nevelted konyhatündérré?:)))

    VálaszTörlés
  2. Én mint édesanyja állítom Ő gyárilag ilyen,csak most engedik kibontakozni.

    VálaszTörlés
  3. Elém tehetné valaki, most rögtön! Én is imádom, amikor elkészítik, megfőzik helyettem a kaját!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Már a látványtól is megéheztem! Minden elismerésem Apának! Csak így tovább...

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, szuper ötlet, recept és kivitelezés. Bár nem kevés idő ezt összedobni. Hajrá Apás Főzés!

    VálaszTörlés
  7. Én javasolnám ezek után, hogy nyissatok menzát! Én csak nálatok ennék! :) És nekem még az is mindegy, hogy ki főz! :)

    VálaszTörlés
  8. Én most megyek harcsát venni!

    VálaszTörlés
  9. Hajrá apás-főzés!Nálam a Papa..átvette a stafétát!Szombatonként övé a konyha..irtó finomakat süt..sütiket..egyszer bekukkintottam..imádtam ahogy gyúrja a tésztát..Én csak főzök..nem tudok sütni...van egypár recept az én blogomban is..:)..de a sütiket ő csinálja!..Örömöt szerez neki!Ja..a fiaméknál pedig a fiam főz is..süt is!Jó ..mi?..Hú de jó lenne néha a Készre menni!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...