Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 2.

Szilveszteri hidegtál

Karácsony előtt vettem egy újságot, a Tina karácsonyi különszámát, 
tele finomabbnál finomabb sütikkel és egyéb receptekkel.

Most a hidegtálakat mutatom meg nektek!

Az első képeken borkorcsolyákat láthattok, 
leveles tésztából csónak alakú tésztákat kellett kivágni, megsütni, 
majd tonhalat krémsajttal, petrezselyemmel, sóval, borssal,
 citromlével összekeverni és ízlésesen rátenni a lilahagyma karikát 
és a rózsaborsot, kevés petrezselyem levéllel!



 A maradék leveles tésztát kisodortam, keskeny csíkokra vágtam, 
tejszínnel megkentem, kicsit megcsavartam,
 sóval és szezámmaggal megszórtam, 
majd pár perc alatt megsütöttem.

Vettem félkész bagetteket, megsütöttem, felkarikáztam, megfokhagymáztam,
 majd némelyikre lazackrémet, másokra angolszalonnát tettem, fűszeres mozzarellával,
 ill. apróra vágott paradicsomot, almát, bazsalikomot, vörös-és fokhagymát, kapribogyót összekevertem, meglocsoltam olívaolajjal és ezt tettem a bagettszeletekre.

A főmenü, ami őzpörkölt volt trombitagombával,
 köretnek pedig kelkáposztás burgonyatorta, 
a következő bejegyzés tárgya lesz!

2 megjegyzés:

  1. Micsoda lakoma! Nagyon ínycsiklandónak látszanak.

    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Hi:-)
    Ohhh,Goshhhh!How beautiful food!And how much of it!It looks so yummy!I know Hungarian specialities:-)
    I've been to Budapest twice and tried many kind of special food.i liked it all.Is it all so spicy?
    Have YOU prepared all of these?
    Best Regards-Halina-

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...