Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 15.

Nyertesek!

A szerencse a nyúlhölgy tekintetében Kriszta M - nek  kedvezett!
Ő egyébként az egyike az első olvasóimnak, és kislánya remélem nagyon fog örülni Elizának!
A tökös tűpárna Erdős Éváé lett!
Kérlek írjátok meg a címeteket!

A többiek se keseredjenek el, névnapomkor újra játszunk majd!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! Megragadom az alkalmat, hogy én is játékba hívjak mindenkit! Ezúttal nálam lehet nyerni, baglyot, ökoszatyrot, vagy illatpárnát!

    Szeretettel várok mindenki!!!

    Üdv: Móni

    http://vassfecske.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek és neked is a szép munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örültem a lehetőségnek!Köszönöm, hogy én is játszhattam!Olyan boldog vagyok, hogy nyertem is!
    Szeretettel üdvözlök mindenkit!
    Éva
    Küldtem emailt.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...