Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. január 23.

Zsákmány

 Vasárnap lévén megint kimentem a zsibvásárra!
Évek óta minden vasárnap kicaplatunk, néha a lányokkal, bár úgy elég nehéz nézelődni...
Ma ezeket a csodás angol tányérokat vettem, nem fogjátok elhinni, mennyiért!
A múltkor olvastam egy blogon, hogy valaki a  vateráról rendelt hasonlókat, 
gondolom, mibe kerülhetett!
Szóval, ha hiszitek, ha nem, 
összesen 300 forintért lettek az enyémek!

11 megjegyzés:

  1. These plates are very beautiful and typically British.I think-You've got very precious things-it is really worth to have it,and it's very decorative as well.
    Hugs-Halina-

    VálaszTörlés
  2. Az összes vagy darabja? Mondjuk darabra sem lenne sok! Csodálatosak, ügyes vagy! Ez tényleg jó zsákmány!:))

    VálaszTörlés
  3. Az összes együtt volt 300 Ft!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek!!!
    És alkudtál????

    VálaszTörlés
  5. jaj nékem! hisz ez gyönyörű! :-)

    VálaszTörlés
  6. Hol vetted, nagyon ügyes vagy! Oda én is mennék!

    VálaszTörlés
  7. SZOMBATHELI ZSIBI, MINDEN VASÁRNAP DÉLELŐTT!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...