Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. szeptember 20.

Őszi levendulaszüret

Aki jól gondozza levendulabokrait, az szeptemberben újra szüretelhet! Így én is egy újabb adag levendulára tettem szert tegnapelőtt! Azóta már a padlás gerendáin lengedeznek és várják a teljes száradást.





1 megjegyzés:

  1. Tetszik a blogod új ruhája! Ami a levendulát illeti, én csak álmodhatok ilyen dús bokrokról itt az Alföld közepén! De azért én is megteszek értük mindent, amit fentről nem kaphatnak meg...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...