Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. szeptember 12.

Blogajánló - from panka with love

Nemrégiben ismerkedtem meg egy kedves bloggerrel a bokodi falunapon, akiről kiderült, hogy nemcsak falumbeli, hanem profi fotós és kreatív emberke is! Ismerkedjetek meg vele és képeivel, olvassátok el a velem készült fotóriportot is!



A nevem László Luca Gerda (fotósként Tulipanka - innen a Panka név :)), egy kreatívkodásra nagyon nyitott, 22 éves főiskolás vagyok.

Eredetileg a fotózás az 'én asztalom', de úgy döntöttem, hogy elkalandozom egy kicsit másfelé is, hiszen imádom az egyedi, kézműves, saját kézzel gyártott dolgokat, ötleteket, valamint, ha minden nap inspirálnak vagy én inspirálhatok.

Így jött létre ez a blog.Tőlem, szeretettel. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...