Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. szeptember 10.

DIY - raklapból kerti heverő


Mostanában sok lakberendezéssel foglalkozó blogot böngésztem át és minduntalan a raklap újrahasznosításba ütköztem. Férjem cégéből kaptam 2 raklapot, így tegnap kb.1 óra alatt össze is dobtuk a csajoknak ( és nem utolsó sorban magunknak!) ezt a kerti heverőt!




 A raklapokra szivacsot tettem, letakartam a nagyitól örökölt régi ágytakaróval és dobtam rá párnákat. Ennyi...Mobil, praktikus, kényelmes, este pedig szemet gyönyörködtető látvány a mécsesek fényénél.


 Ki is próbáltuk! Este már itt retsináztunk ( mielőtt valaki félreérti = görög bor) a csillagok alatt mécsesfénynél...



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...