Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. szeptember 11.

Vintage DIY ötlet

 A múltkor készítettem egy kolléganőmnek távirányítótartót, és akkor elhatároztam, hogy magamnak is varrok egyet. Mivel sok régi csipketerítőm van, nekiestem az egyiknek, elfeleztem, ezekből alakítottam ki két zsebet. Az alap egy szép faleves függönyanyag lett, kapott még hófehér horgolt virágokat és kb. fél óra alatt kész is lett a saját vintage távirányítótartóm!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...