Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. február 19.

Koronás macsek

 
Míg Vicus aludt egyet délután ezt a cicust készítettem el. Már régóta kinéztem a neten, most végre meg is csináltam. Kilincsre is akasztható a farkánál fogva.Igazi hercegi figura, nyakörvén zöld filcvirággal.

1 megjegyzés:

  1. Jéééééé, most fedeztem fel nálad a kedvenc macsekomat! Te egészen megcsináltad legalább, nálam a korona elmaradt:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...