Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. február 21.

Csigucok


Egyik kedvenc Tildás állatkám a csiga. Készítettem is belőle több fajtát.


Az első egy rózsaszín pöttyös lánycsiga volt, melyre később egy rózsás szitakötő is felkerült.
A másodikat kedves barátnőmnek szántam, de mivel 2 fia van, hát kék pöttyös, gombokkal felékesített fiú csiga érkezett hozzájuk.



Elkészítése viszonylag egyszerű, az alsó testrész fehér anyagból van, a csiga háza pedig minél színesebb, annál jobb. Rendkívűl jól mutatnak rajta a különböző színű és méretű gombok, olyat is láttam már, ami kis párnákat cipel, gombostűtartóként. Én csipkét szoktam felvarrni az összeillesztésre, ez díszít és el is takar (ha esetleg nem szépen sikerülne az összevarrás). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...