Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. február 21.

Ajtódísz

Mindig is elvarázsoltak az ízléses, dekoratív ajtódíszek, koszorúk. Álmodozva nézegettem, s arra gondoltam, ha egyszer házunk lesz, a bejárati ajtó mellé virágládákat teszek, abba csodaszép színes virágokat, az ajtóra pedig szebbnél-szebb koszorúkat, üdvözlő táblákat.
Mostanáig csak a koszorúkat készítettem saját kezűleg, ill. Annával papírból szoktunk advent idején hóembert , húsvétkor nyuszit rajzolni s kitenni az ajtóra.
Ám nemrégiben megláttam egy textilből készült ajtódíszt, amit úgy éreztem el kell készítenem ajándékba.
Párom édesanyjának születésnapja közeledvén nekiálltam. Nem mondom, hogy egy fotó alapján nagyon könnyű kitalálni a szabásmintát s az összevarrási sorrendet, de a harmadik próbálkozásra csak sikerült!
A végeredmény itt  s otthonuk ajtaján látható...

 
 Ami nem igazán látszik a képen, az a zöld füvet szimbolizáló csipke a házikó alján és az abból kibújó virágok, hol hímezve, hol gomb alakban.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...