Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. január 19.

Részletfotók

 Pár hangulatos munkaközi részletfotó...na, ki találja ki, mi is készül éppen?!
Igen, már vagy ezer éve, hogy keresztszemeztem, de most újra eljött ennek is az ideje...
 Egyébként az anyagot én festettem rózsaszirmos fekete teával,
 szerintem nagyon szép árnyalatot vett fel!

5 megjegyzés:

  1. Azt nem tudom, hogy mi készül belőle, de hogy szép, azt igen. Melyik anyagot festetted? Én is próbálkoztam már vele, de csak Aidát, de azok olyan nagy lukúak. Van kisebb is? Mi a száma?
    Mivel én még kezdő bökögető vagyok, így sok minden nem tiszta még.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon , nagyon, nagyon szép lesz! Gyönyörű színeket választottál!:)

    VálaszTörlés
  3. hmmm, egészen meghozod az ember kedvét ezekkel a szépségekkel! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...