Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. január 11.

Csipkebogyó lekvár

 Nehogy azt higgyétek, csak ennyi lekvárt főztem....
Amikor utoljára kökényt szedtünk, Anna kívánságára csipkebogyót is gyűjtöttünk. Hát, sokkal szúrósabb, mint gondoltam, ráadásul, mivel már többször megcsípte a dér, elég puha is volt, nagyon maszatosak lettünk tőle. Sajnos csak 20 dekányit sikerült összegyűjteni, mert Anna inkább ette, mint szedte!

 Persze lekvárt főztem belőle:  a bogyók két végét csíptem csak le, a magokat benne hagytam. A tisztítás után , annyi vízzel, hogy ellepje, meg 3 felkockázott almával feltettem főni. Amikor megpuhult, a már jól bevált halpasszírozón átpasszíroztam, tettem hozzá ízlés szerint cukrot és addig főztem, míg be nem sűrűsödött. Üvegbe töltöttem, kicsit fejtetőre állítottam, szárazdunsztban hagytam kihűlni. 
A színe, az íze egyszerűen csudás!

A blogom bal oldalsó sávjában mostantól megtalálhatjátok a lekvár - és sütireceptjeimet, és hamarosan az ebédötleteket is!

4 megjegyzés:

  1. Beköltöznék a konyhádba :) Az elmúlt napok sok finomságát látva :)

    VálaszTörlés
  2. Én is megyek beköltözni.:)
    1x elég volt átpasszíroznod? Nagyon ügyes vagy!!!!!
    Én már kész masszát vettem-lusta nő:)-azt főztem fel.

    VálaszTörlés
  3. Tiszta gasztroblogger lettél már. És hol marad a varrás?

    VálaszTörlés
  4. de szépek a képek, hangulatosak, hát még az eredmény!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...