Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. január 4.

Üléshuzat autóba

 Anna régi ülését megkapta Vica, de a huzat szinte foszlányokra szakadt a sok használatban.
Kati mamától kaptam egy jó kis strapabíró anyagot, ebből készítettem tegnap ezt a huzatot. 3 részből áll, majdnem feladtam, mondván, inkább vegyünk új ülést, minthogy megvarrjam, de aztán megszállt az ihlet és végül elkészült!
Nem mellesleg, az új szuper varrógépemet is felavathattam végre Apa nagy örömére!
Vica egész este ebben ücsörgött a nappaliban...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! :) Nálunk is ez a fajta ülésük van a kicsiknek, és Ádámé már új huzatért kiált. Nagyon nehezen veszem rá magam a megvarrására, de mivel már többeteknél láttam, hogy nem lehetetlen a dolog, itt az idő, hogy én is erőt vegyek magamon!

    VálaszTörlés
  2. Húúú, na ennek nem lett volna türelmem nekiállni! Jó lett!
    Teljesen olyan hangulatú lett az új lapod, mint az enyéééém, ez nem éééééér!:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...