Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. január 16.

Ebéd Apa módra - megint :)

 Apa megint a konyhámban szorgoskodott!
Ezúttal fenyőmagos csirkemellet készített articsókás körettel.
A recept a következő: a csirkemellet előző este bepácolta sós, borsos, olivaolajos keverékbe. Az articsókát, vékonyra vágott kaliforniai paprikákat fokhagymával, rozmaringgal megpárolt. Másnap megsütötte a bepácolt csirkemellet, rászórta a fenyőmagot és addig sütötte, míg szépen megpirultak.
Krokettel, házi paprikakrémmel, zöldborssal díszítve tálalta!

 Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon fincsi volt. Az én férjem is imád a konyhában tevékenykedni.Azt hiszem szerencsénk van ezekkel e fickókkal. Még életemben nem ettem articsókát, sem a fenyőmagot nem használtam. Szerintem felénk venni sem tudnék sehol. De jól hangzanak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...