Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. december 7.

Csereüzlet



Ezek a karácsonyi apróságok egy csereüzlet alapjait képezik.
Már lassan bevált szokássá válik a blogosok között, hogy cserélgetjük alkotásainkat.
Most épp Crazychick-kel üzleteltem, és hamarosan megtudhatjátok miket is kaptam én cserébe a varrományaimért!

2 megjegyzés:

  1. Kifejtenéd bővebben, hogy megy ez a bartel? Lehet engem is érdekel a dolog.

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁ...és én csak most veszem észre, hogy ők lesznek az enyémek!!!
    Nagggggyon szupik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...