Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. december 15.

Beválogattak...

...és mindezt úgy, hogy nem is volt róla tudomásom!
Tegnapelőtt szólt Ramimami, hogy látta az egyik zsepitartómat egy portálon.
Utánanéztem, miről is van szó...ha kíváncsiak vagytok, olvassátok el ezt a cikket!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    De jó, hogy megírtad! Megnéztem és nagy döbbenetemre az enyém is
    köztük van, jó lett volna már októberben látni a cikket.
    Kissé fura, hogy se nevek, se linkelések nincsenek.

    Ha már itt jártam megnéztem a blogod is :o) szép dolgokat csinálsz, gratulálok!
    Most, hogy nagyon éhes vagyok a tüzes kelbimbó tetszik a legjobban :o)

    VálaszTörlés
  2. Azért az jól esett volna, ha már engedély nem kértek a közléshez, legalább megemlítik a forrást, illetve a készítőt.Az, hogy meska, az vicc. Ennyi erővel írhatta volna azt is, hogy forrás az internet.Téged legalább kiírt. Igaz engem linkelt, de csak úgy bele a vakvilágba.
    Idővel szerintem meglepődünk még párszor.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...