Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. május 30.

Bodzakrémes epertorta

 Ahogy ígértem a bodzaszörp után itt a bodzás süti receptje is!
A torta formáját Limaránál láttam meg, ott megnézhetitek a készítés folyamatát is.


 A különbség annyi, hogy a krémet én vaníliás pudingporból készítettem 3 dl tej és 1 dl bodzaszörp segítségével:) A forró puding átható bodzavirág illatot árasztott, kihűlés után ezzel a krémmel kentem meg vékonyan a tésztákat, apróra vágott eperrel szórtam meg, majd feltekertem őket. A család hamar befalta az egészet, próbáljátok ki ti is. Különleges kinézete, mennyei illata és az eper színe mindenkit el fog varázsolni!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...