Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. augusztus 4.

Levendula magazin



Nemrégiben indult el egy szuper internetes magazin, a Levendula Magazin, és Panni, az oldal tulajdonosa, felkért, hogy mutatkozzam be én is az oldalon, mint levendula - imádó!
Olvassátok el a cikket, és csábuljatok el a fantasztikus képektől, receptektől, kreatív ötletektől ti is, ahogyan én tettem pár héttel ezelőtt!

A facebookon is már sok követője van a magazinnak!

Levendulás szettem

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...