Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. június 28.

Ribizlis joghurttorta

 Könnyű, nyárestékre való desszertet hoztam nektek, egy pohár bor mellé kiváló kísérő!
 A korábbi joghurttortám alapján készítettem el a krémet, csak most saját eper-, és ribizlilekváromat kevertem a natúr joghurtba. A gyümölcs pedig ezúttal pirosló ribizli volt. A tészta pedig 30 g porcukor, 90 g liszt, 60 g vaj, gyorsan összeállítva, majd lisztezett tortaformában 10 perc alatt megsütve. Ezt ráborítottam a kihűlt krémre és 2-3 órára a hűtőbe tettem. Utána szépen szeletelhető. 
A díszítéshez tejszínhabot és ribizlit használtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...