Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. július 24.

Harcsafilé a la Bebi

Szeretném megosztani veletek mai ebédünket.
Persze csak virtuálisan! :)))
Reggel vettem a piacon egy friss afrikai harcsafilét - egyébként is imádjuk a halat -
beirdaltam és megszórtam borsikafűvel, sóval, citromhéjjal, kaporral, citromos borssal. Felkarikáztam 3 paradicsomot, 3 paprikát és egy kis darab cukkinit, majd ezeket lila- és vöröshagymán megpároltam. Közben feltettem egy nagy adag rizst főni, s amíg a lecsó párolódott, vajon megsütöttem a halat.

Desszertnek pedig, mivel sok gyümölcs volt otthon, készítettem egy piskótalapot, 5 tojásból, majd mikor kihűlt, kentem rá Aranka vaníliás krémet és abba forgattam a különböző gyümiket: banánt, almát, egrest, ribizlit és sárgadinnyét. Hűtőben pihenve várta a sorát.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon gusztusos ebéd! De nekem már megint hol jár a szemem, kééééék búzavirág! Mennyit szedtünk a búzatáblában gyerekkoromban! :o))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...