Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. július 21.

Díjat kaptam


Ramimamitól érkezett az elismerés, amit nagyon szépen köszönök neki!
7 embernek kell továbbadnom: íme a lista -
A 7 dolog rólam pedig a következő:
  • Táncoktató szerettem volna lenni, azóta is imádok táncolni, főleg a latin stílust kedvelem.
  • Nagyon szerettem iskolába járni, tanulni, hiányzik is mostanában....
  • Részt vettem több római koros ásatáson és konferencián  pl. Iseum, Szombathely - Fő téri OTP, Bucsu, szakterületem a római kori falfestészet
  • Tagja vagyok a Savaria Legio civil tagozatának, Vesta szűzként, ill. Isis papnőként több hazai és külföldi történelmi karneválon is részt vettem.
  • Református gimnáziumba jártam.
  • Apai nagyanyám nagyon jól főzött, anyai pedig jól varr - vsz. tőlük örököltem a tehetségemet.
  • Szeretnék eljutni egyszer Mexikóba....

    3 megjegyzés:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...