Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. április 4.

Húsvéti táska


Sosem szerettem, amikor a fiúk neylontáskával zörögve jöttek locsolni kislánykoromban. 
Készítettem helyette textil táskát húsvéti nyuszival, ebbe sok színes tojás és csokinyúl belefér majd...

1 megjegyzés:

  1. Csinos szatyrok készültek a csokik begyűjtéséhez!! (Én is szeretem ezt a nyuszókát, most szívekre varrtam néhányat)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...