Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. április 1.

Sorsolás!

Nagyon köszönöm a megjegyzéseiteket!
25-en játszottatok velem és végre megvan a szerencsés nyertes. 
Ma megint a Rábán voltunk, így nem volt időm dokumentálni a sorsolást, elnézést kérek!
A nyertes ezúttal Bernadett!
 Kérlek, írd meg a címet, ahová a levendulás szettet küldhetem!
Jó hír azoknak, akik most nem nyertek!
 Holnap a Bebibolt facebookos oldalán indul a húsvéti játék egy nyusziért!

3 megjegyzés:

  1. hogy nekem sosincs szerencsém nálad.. azért a nyertesnek gratulálok!
    (Bebi, azt tudod, hogy mindig, mikor megnyitom az oldaladat, automatikusan megnyitja a travian oldalt is?)

    VálaszTörlés
  2. Én csak most vettem észre, hogy bár a játékot hirdettem a blogomon, megjegyzést írni már elfelejtettem. ^^
    Gratulálok a szerencsésnek! (:
    Nálam is játék van, szeretettel várlak, ha érdekel! (:

    VálaszTörlés
  3. Sajnalom...
    Azert koszonom varakozasodat...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...