Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. április 15.

Neszi, zsepitartó és díjak

 Készülök a jövő hétvégi vásárra. 
Most ezt a neszit és a hozzáillő zsepitartót mutatom a sok portéka közül.

Ezt a díjat kaptam 2 olvasómtól is! Rózsaműhelye és Cukigyö tisztelt meg vele, de mivel korábban már megkaptam, így engedjétek meg, hogy minden kedves olvasómnak továbbadjam!

Viszont az érdekesség kedvéért elárulom, hogy 2010. február 16.-án írtam az első bejegyzésem, ez a 929. bejegyzésem, 1966 megjegyzésem született, 266000 oldalletöltésen vagyok túl, rendszeres olvasóim száma 366.
Köszönöm, hogy ennyien kíváncsiak voltatok rám...

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...