Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. május 20.

Képes beszámoló a Villa Fiore-ból I.- Kis magyar Provence

Amiért nem reagáltam a napokban a bejegyzéseitekre, az annál az egyszerű oknál fogva történt, hogy most pihentünk kedvesemmel a Villa Fioréban!
Mutatok pár képet, de később még több hangulatos kis részletfotót is láthattok a blogon!
 A főbejárat a régi malomba

 A télikert

 Az ebédlő



 Udvar
 Mielőtt a villába utaztunk volna, minden fellelhető fotót végignéztem a berendezésről és felfedeztem egy üresen álló madárkalitkát. Ajándékképpen készítettem bele egy kismadarat!
Íme, így fest...




Holnap esküvő lesz a villában, s a tulajdonos, Antal Zsuzsa épp a díszítést tervezgette odaérkezésünkkor.
Ezek a szép borosüvegek hordozzák majd az esküvői menüsort, amit természetesen Zsuzsa fog elkészíteni.
Volt szerencsénk megkóstolni az isteni ételeit, mindenkinek csak ajánlani tudom, s mivel megvettük a villáról készült fotókönyvet, amiben Zsuzsa fantasztikus ételreceptjei is megtalálhatóak, hamarosan találkozhattok ezekkel a finomságokkal a blogomon is!
A borosüvegen látható kis hímzést szintén én követtem el...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép hely lehet. Akkor várhatom még a mintát?

    VálaszTörlés
  2. Sikerült nekem is időpontot foglalni, egy hónap múlva megyünk, már alig várom!

    VálaszTörlés
  3. Micsoda egybeesés!
    Annyira szépek a könyv elején a levendulák! Ez a könyv épp nálam van olvasatra. csudajó receptek vannak benne és gyönyörű képek.
    Ki szeretném kipróbálni Zsuzsa egyik receptjét, ami benn van a könyvben: serpenyőben sült csirkemáj karamellizált körtével.
    Alig várom a részletesebb beszámolót, mi is tervezgettük az odautazást a jövőben. Annyira jó lehetett Nektek! Örülök, hogy ott jártatok és beszámolsz majd róla:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, és a jó szíved! A madárkád "csicsergése " idáig hallatszik! Nagyon kedves lett, s nagyon hangulatos a kis hímzésed is!
    Puszi.Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Mi augusztus elején megyünk kettesben és ezt neked köszönhetjük, mert beszámoltál a múltkor erről a jó kis helyről! Köszönjük!
    Látom, jó élmény volt...
    Már mi is alig várjuk! :-)))

    És nagyon kedves a madárka is (meg Te is)...nagyon szép gesztus!

    VálaszTörlés
  6. De szép hely, szívesen meglátogatnám én is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...