Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. augusztus 25.

Tihanyi emlék

A hétvégén, amíg itthon mindenki karneválozott - apropó, ezúton is köszönöm a vásárlást!-mi Csopakon és Tihanyban jártunk a keresztfiaimnál.Tihanyban tavaly voltunk egy levendulás boltban, most megint felkerestem. Bár máshová költözött, a levendulás ház minden romantikus hölgy álma....Árulnak itt mindent, ami levendulával kapcsolatos: bögrét, szörpöt, kilincscicát, konyharuhát, természetesen levendulás díszítéssel. Szóval ott láttam ilyen levendulától illatozó párnácskákat és nem bírtam ki, hogy nekem is legyen, úgyhogy ma megvarrtam.


 Íme a bolt...

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is jártam ebben a boltban és elsőre "beleszerettem". Gyönyörű dolgaik vannak. Azóta is keresem a telefonszámukat a net-en(sajnos akkor nem kértem el), de sehol sem bukkanok rá. Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...