Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. augusztus 12.

Találkozó a Gyöngypiramisban

Szombaton kreatív hétvégi találkozón voltam a plázában található Gyöngypiramisban Katánál, ahol találkozhattam Helennel (Évi) , aki elhozta a Kutyorgókat, sőt Viki több, általa s Évi által készített állatkával érkezett közénk Budapestről. 
Ralina is ott volt, mert a közelben nyaralt éppen a családjával, és néhány órára benézett hozzánk. Egy gyönyörűséges Lanarte képen dolgozik éppen (Sarah Moon).
 
Sőt, Judit egy csomó keresztszemes képet hozott és a beszélgetés közben sem maradt tétlen.

Kriszti a kislányával gyöngyözött, miközben én is megcsodáltam mindegyikük csodás munkáit.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...