Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. március 30.

Emma macija

 Ma születésnapra vagyunk hivatalosak.
Vicám kis barátnője 3 éves lesz, neki készítettem ezt a macit. Tilda szabásminta az alapja, korábban ezt babát készítettem tombolatárgynak.
Hasonlót láttam Kankaleenia blogján, remélem nem haragszik meg, amiért én is így díszítettem a macit!



 Az új picasaval játszottam egy kicsit, bocsi....

2 megjegyzés:

  1. Engem inkább cicára hasonlíttat! :) Amúgy nagyon aranyos, rossz álmot elűző "maci-cica" :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...